Рис к задаче 1До нас звернулася дівчинка Варя із Одеси, яка навчається в другому класі і дуже цікавиться математикою. Вона попросила скласти для неї цікаві задачі з математики, які б вона могла вирішувати вдома самостійно, або разом із батьками. Ми намагаємося виконати це прохання Варі і будемо підбирати послідовний цикл цікавих задач, аби вона могла далі тренувати свої здібності точного і логічного мислення. Можливо, цей курс буде корисним для інших дітлахів, які цікавляться математикою. Тому ми вирішили по мірі складання текстів таких задач розміщувати їх на нашому сайті. Можливо, іншим хлопчикам та дівчатам буде цікаво їх розв'язувати і надсилати нам їхні розв'язки.

Для зручності ми створили форму, за допомогою якої можна подавати ваші розв'язки. Ми будемо відповідати тільки на ті розв'язки, які матимуть обґрунтування. Робота має бути відсканована та надіслана за допомогою цієї форми в одному файлі pdf. Це можна зробити, наприклад, за допомогою сервісу pdfjoiner.com. Назва файлу має починатся з Вашого прізвища. Для оформлення роботи бажано використовувати чорну або темно синю пасту, аби текст, який Ви напишите, був розбірливий и добре видимий. 

Для того, щоб скачати малюнки, слід натиснути праву кнопку миші та вибрати опцію "зберегти картинку".

Заняття 10. Конструктивчики

Заняття 9. Скільки способів

Заняття 8. Дужки і знаки

Заняття 7. Розрізалки

Заняття 6. Двома способами

Заняття 5. Задачі на шахівниці

Заняття 4. Ребуси

Заняття 3. Ефект плюс-мінус один

Заняття 2. Головоломка Кен-Кен

Заняття 1. Вступ 

SchOlPhys

В рамках проекту Малий академічний університет з 01 квітня 2019 на Фізичному факультеті Київського національного університету імені Тараса Шевченка за сприяння Київського академічного університету та Математичного гуртка "КВАНТА" почав працювати Гурток з фізики для учнів 7 та 8 класів.

MudraKAU 2

Вже другий рік поспіль Київський академічний університет бере участь в проекті "Мудрамакітра" в рамках літніого фізико-математичного табору для школярів 7-10 класів та курує фізичне відділення.

Телеграм канал Науковий клуб "МудраМакітра"(приєднатися)

 

Задача 1. Жив-був заєць, який дуже полюбляв моркву, їжачок, який збирав яблука, та собака, що мала охороняти будинок. Потрібно намалювати, яким чином мають проходити стежки, аби заяць міг отримати свою моркву, їжачок - яблука, а собака - могла потрапити додому до свого господаря, причому так, щоб їхні шляхи не перетиналися. При цьому слід враховувати, що будиночок, яблуневе дерево та морква обгороджені високим чорним парканом, через який неможливо пройти. (див. малюнок)

Рис к задаче 1

Задача 2. Квіти в обгортці коштують 250 грн. Квіти на 200 грн дорожчі за обгортку. Скільки коштує обгортка?

Задача 3. Обери три цифри та запиши з їх допомогою шість двозначних чисел. Чи завжди можна записати усі шість двозначних чисел? Поясни чому.

Задача 4. Потрібно поділити поле на чотири рівні по формі ділянки таким чином, аби в кожному з них була "зірочка".

croper рис к задаче 4

Задача 5. Чотири груші та три апельсини важать 15 кг, а три груші та чотири апельсини  - 13 кг. Скільки важать 1 апельсин та 1 груша разом?

Задача 6. В одному класі вчаться дві Олі та два Колі. Дітей розсадили за парти парами: дівчинка-хлопчик. Скільки варіантів розсадити Оль та Коль могло вийти? І які?

Задача 7. З 24 сірників складена фігура з 9 квадратів. Намалюйте результати наступних дій:

а) приберіть 4 сірника (не торкаючи інші), аби залишилося 5 квадратів;

б) приберіть 8 сірників (не торкаючи інші), аби залишилолся 4 однакових квадрати;

в) приберіть 6 сірників (не торкаючи інші), аби залишилось 3 квадрати;

г) приберіть 8 сірників (не торкаючи інші), аби залишилось 2 квадрати.

сірники croper