Рис к задаче 1До нас звернулася дівчинка Варя із Одеси, яка навчається в другому класі і дуже цікавиться математикою. Вона попросила скласти для неї цікаві задачі з математики, які б вона могла вирішувати вдома самостійно, або разом із батьками. Ми намагаємося виконати це прохання Варі і будемо підбирати послідовний цикл цікавих задач, аби вона могла далі тренувати свої здібності точного і логічного мислення. Можливо, цей курс буде корисним для інших дітлахів, які цікавляться математикою. Тому ми вирішили по мірі складання текстів таких задач розміщувати їх на нашому сайті. Можливо, іншим хлопчикам та дівчатам буде цікаво їх розв'язувати і надсилати нам їхні розв'язки.

Для зручності ми створили форму, за допомогою якої можна подавати ваші розв'язки. Ми будемо відповідати тільки на ті розв'язки, які матимуть обґрунтування. Робота має бути відсканована та надіслана за допомогою цієї форми в одному файлі pdf. Це можна зробити, наприклад, за допомогою сервісу pdfjoiner.com. Назва файлу має починатся з Вашого прізвища. Для оформлення роботи бажано використовувати чорну або темно синю пасту, аби текст, який Ви напишите, був розбірливий и добре видимий. 

Для того, щоб скачати малюнки, слід натиснути праву кнопку миші та вибрати опцію "зберегти картинку".

Заняття 10. Конструктивчики

Заняття 9. Скільки способів

Заняття 8. Дужки і знаки

Заняття 7. Розрізалки

Заняття 6. Двома способами

Заняття 5. Задачі на шахівниці

Заняття 4. Ребуси

Заняття 3. Ефект плюс-мінус один

Заняття 2. Головоломка Кен-Кен

Заняття 1. Вступ 

KV_10

В рамках Малого академічного університету з 01 квітня 2019 на Фізичному факультеті Київського національного університету імені Тараса Шевченка за підтримки Київського академічного університету та сприяння Математичного гуртка "КВАНТА" почав працювати Гурток з фізики для учнів 7 та 8 класів.

MudraKAU 2

Вже другий рік поспіль Київський академічний університет спільно з проектом "Мудрамакітра" проводить Літній фізико-математичний табір для школярів 7-10 класів "Мудрамакітра", на якому крім математичного також з минулого року відкрито фізичне відділення.

 

Задача 1. Використавши рівно чотири рази цифру 7, знаки дій і дужки, напишіть всі цілі числа від 0 до 10.

Задача 2. Вставте пропущені знаки дій «+» або «-», щоб вийшла вірна рівність:
а) 5 4 3 2 1 = 3;
б) 5 4 3 2 1 = 5.

Задача 3. Вставте між деякими цифрами пропущені знаки «+», щоб вийшла вірна рівність: 1 2 3 4 5 6 7 = 100.

Задача 4. Розставте знаки арифметичних дій і, якщо потрібно, дужки так, щоб вийшла вірна рівність:
а) 1 2 3 4 5 6 7 = 8;
б) 1 2 3 4 5 6 7 8 = 9;
в) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 = 10.

Задача 5. Поставте між цифрами знаки дій так, щоб рівності стали вірними. Можна використовувати дужки.
а) 1 2 3 = 5;
б) 1 2 3 4 = 5;
в) 1 2 3 4 5 = 5;
г) 1 2 3 4 5 6 = 5;
д) 1 2 3 4 5 6 7 = 5;
е) 1 2 3 4 5 6 7 8 = 5.

Задача 6. Розставте знаки арифметичних дій і, якщо потрібно, дужки так, щоб вийшла вірна рівність: 8 7 6 5 4 3 2 1 = 3.

Задача 7. Між числами 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 і 9, записаними в зазначеному порядку, поставте знаки додавання і множення так, щоб отриманий вираз дорівнював 100 (Використовувати дужки можна. Між будь-якими двома сусідніми цифрами повинен стояти знак + або ·).

Додаткові завдання

Задача 8. Поставте знаки дій між деякими цифрами так, щоб рівності стали вірними:
а) 3 3 3 = 30;
б) 3 3 3 3 = 30;
в) 3 3 3 3 3 = 30;
г) 3 3 3 3 3 3 = 30.

Задача 9. У виразі 8 8 8 8 8 розставте знаки "+", "-", "/" і "*" і / або дужки так, щоб вийшло
а) 1; б) 2; у 3; г) 4; д) 5.

Задача 10. Розставити знаки дій і дужки так, щоб отримати задані числа:
Заняття 8. Дужки і знаки