Задача 1. Жив-був заєць, який дуже полюбляв моркву, їжачок, який збирав яблука, та собака, що мала охороняти будинок. Потрібно намалювати, яким чином мають проходити стежки, аби заяць міг отримати свою моркву, їжачок - яблука, а собака - могла потрапити додому до свого господаря, причому так, щоб їхні шляхи не перетиналися. При цьому слід враховувати, що будиночок, яблуневе дерево та морква обгороджені високим чорним парканом, через який неможливо пройти. (див. малюнок)

Рис к задаче 1

Задача 2. Квіти в обгортці коштують 250 грн. Квіти на 200 грн дорожчі за обгортку. Скільки коштує обгортка?

Задача 3. Обери три цифри та запиши з їх допомогою шість двозначних чисел. Чи завжди можна записати усі шість двозначних чисел? Поясни чому.

Задача 4. Потрібно поділити поле на чотири рівні по формі ділянки таким чином, аби в кожному з них була "зірочка".

croper рис к задаче 4

Задача 5. Чотири груші та три апельсини важать 15 кг, а три груші та чотири апельсини  - 13 кг. Скільки важать 1 апельсин та 1 груша разом?

Задача 6. В одному класі вчаться дві Олі та два Колі. Дітей розсадили за парти парами: дівчинка-хлопчик. Скільки варіантів розсадити Оль та Коль могло вийти? І які?

Задача 7. З 24 сірників складена фігура з 9 квадратів. Намалюйте результати наступних дій:

а) приберіть 4 сірника (не торкаючи інші), аби залишилося 5 квадратів;

б) приберіть 8 сірників (не торкаючи інші), аби залишилолся 4 однакових квадрати;

в) приберіть 6 сірників (не торкаючи інші), аби залишилось 3 квадрати;

г) приберіть 8 сірників (не торкаючи інші), аби залишилось 2 квадрати.

сірники croper